sâmbătă, 17 decembrie 2016

Reguli și nereguli

Reguli și nereguli Nu fă altuia, ce să nu-i faci? Placi, nu placi. Pitpalaci. Nu judeca pe aproapele tău, nu judeca nemic. Chipul tău cu al cui seamănă. Ești hun? Ia de aici tutun. Să nu omori, oricum mori. Cine fură un om să pună un pom. Sapă o groapă, o să te-ncapă. Nu minți, deși ai minte. Mai bine puține, decât multe bube. Cui i se cuvine cinstea? Celui ce nu o are. Supărarea din cuvinte este mai rea decât jocul la bursă. Nici un cuvânt nu întrece o faptă, atunci de ce vorbim? Darul nerăsplătit este sublim. Limba vicleană departe ajunge. Unde? Privește ochii și nu mâinile femeii. Să nu crezi că ești sfânt, nu ești. Ș.a.m.d. Spune și tu ceva. BMM Tristele one Tristețea mea, țitera mea, îmi aparțin, Prea mult privit-am în oglinda vieții, Nu m-am gândit că noi ne oglindim În ochii largi ai cerului-destin. Eram centaur, Chiron mă chema Rănit de o săgeată –catifea, De veacuri duc durerea ca pe-un ochi În gleznă, ce durere, ce deochi, bătrânul gringo doar să moară a venit, dar moartea avea altceva de împlinit. La Tiffany te-nvit, iubito, nu te miri? Am bani, că-n altă viață fui vampir, Trecurăm tropicele, Doamne, voluptăți n-avură parte cei mai răi băieți, veni o fată, două portocale doar să le mângâi cu sfioase-lungi vocale, înjură lupii că-s bătrâni și lacomi, dar ce inimă îi îndemna la lupanar. Der fapt suntem aceiași măscărici, Fie moderni, avangardiști antici. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu