sâmbătă, 17 decembrie 2016

Poeții nebuni

Poeții nebuni Poeții se împart în trei categorii- Buni, foarte buni și nebuni, Eu mă plasez benevol la grupa a treia, De aceea laudele mă întristează, Ignorarea mă face fericit, Să nu spuneți că nu v-am prevenit. @@@@@@@@@@@@@@@@@, Am toată viața înainte, Îmi spune fostul diriginte, E un centaur, creier mare, Cum nu posedă orișicare. Pe lângă el un clovn subțire Aleargă și îi dă de știre, Ilustru este el, dar n-are lustru, Are în schimb o soacră și un cuscru, Pacienți cu toții la o clinică în Vest, Aici un cerșetor îmi cere rest, Trăim într-o cutie neagră, Din care vom ieși cu o podagră. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ E noapte și sunt absolut singur, Numai un om poate ști chestia asta, Nu este viața un șir de întemnițări? Deschid fereastra și descopăr o circulație dublă. Lumea vine spre mine, Eu mă lupt să ies înainte de catastrofă, Trăiesc într-o cameră în care permanent este cineva, Se pare că nu există spațiu virgin. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ E vremea unor teme grave, Când râsul se măsoară-n grame, Când vorbăria are sens, E vremea unui plâns imens, Văzut-ați stea pierind plângând Sau pasăre fără cuvânt? Căutam un suflet care să-mi semene, Dară semințele nu prea sunt gemene, Cântam amândoi la o singură vioatră, Vioara e pasăre, uite că zboară. Femeia nu este precum bărbatul, Asta o știu orașul și satul, Femeia e aspră și blândă și dulce, Ea te gonește și te aduce, Tăcerea femeii e bombă atomică, Poate produce o hipertonică, Femeia te naște și te ucide, Bărbații par niște omide. E timpul să facem o revoluție, Dictator-femeia, apoi execuție. Nimic nu este real în viață, Poate, doar moartea, iubirea ne-nvață. ********************************* Că eu, că tu, că tu, că eu, Care poet e mai mare? Dar dom profesor asta e O altă întrebare. Eu iubeam o profesoară, Unde este ea acum? Ne-nvăța ce-i bunul simț, Iubeam în neștire. Fără de rușine, mă pândea-nchisoarea. Ah, iubirea diafană, aeriană, cosmică, spirituală, Tantrică, zen-avesta, goală. Îm șoptea subtil din trestii Crocodilul ALTECHESTII, Trenul meu ajuns la Pol A strigat – te duci în gol. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu