luni, 19 decembrie 2016

Hello, Pylori 1. Într-o noapte am visat o bacterie uriașă, m-a salutat, i-am răspuns, Hello , Pylori, s-a supărat, mă cheamă Vânturica, nu sunt bacterie, ci amoebă, planctonii din jur au aplaudat ca la o adunare electorală, pleșcoienii stăteau deoparte, care-i fitilul? Întreabă un salam burduhănos de pe un raft ascuns. În ziare nu s-a scris nimic desp-re noua formațiune, PPA, partidul pyloro-amoebic, chefirul nici nu a paricipat, lornionul s-a lăsat cu greu convins, dar a întrebat - te poți spăla pwe dinți cu o mătură? A sărit Mustardul - este primul punct din program. Aveți răbdare. ****************************************** Semnal, semnale, seminarii, Ce semeni tu aduni pe arii, De pildă iei o știucă slabă, O umpli și obții o roabă. De turtă dulce nu ai grijă, Se face cu un rest de schijă, Asta știu marii cărturari Veniți cu saci plini de homari, . Aruncă zarurile, frate, Un singur număr e de moarte, Gândește-te la mieluț, Are un nume – Miel-steluț, Pe el nu-l latră nici un câine, De ce? Am să vă spun eu mâine. BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu