marți, 6 decembrie 2016

Am avut ceva Am avut ceva, un vis, Bucurersțiul Era în refacere, am luat trenul spre Marea de Azov, Acolo se vorbea românește de vreo cincizeci de ani, Un cetpățean m-a dus la Operă, am iubit o femeie ciudată. Se numea scorpion și nu vorbea. Erau mulți anofeli, Călcam pe malarie, un fel de clei, din canale ieșeau capete Tari și moi, poete, nu fi mopete, borsete, ah, Ninette, Niță a găsit o bufniță, se scufundase-n magiun, Iar din bulion ieși Ion, nevasta fiind sefardă, Mai era o gâscă, avea niște sâni, băi frate, Uitai și de sănătate, balamuc mare la balul mămicilor, Splendoarea cipicilor, prietenul meu tremura De parcă nori de păsări ….mda, Se ușurau la Brunnau, mafioții furau chiloții, Adică Barbu și Bela, celebrități Din cartierul nebunilor. La Cetăți. Spage nuci tăntălăule, nu vine Șahrazada, Nu vine, copilăria ea nu și-o vinde. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu