miercuri, 14 decembrie 2016

Pur și simplu

Pur și simplu Pur și simplu trăim, gândurile merg Spre marginea paginii, ca spre un abis, Cât timp nu simți muzica, nu scrii, Să vezi doar cu bastonul, Pentru a mă cunoaște, trebuie să cânt, spune priculiciul, poezia este o specie de animal exotic, Din prea multă dragoste, te-am pierdut, umbră albastră, Am uitat de ce scriu, dar tu? Să nu iei în serios cuvintele poetului Tăcerea face parte din poezie. O energie care ne depășește ne face să scriem. Totul este un joc al memoriei. Unele tablouri nu sunt în catalog. ”Să leșini, să uiți de tine, să fii asemenea fructului”, mi-a spus o poetă cu pieptul mare, frumoasă de altfel. O chema Bella. „ Organism al meu, mică bestie a naturii, Să nu-ți fie dat să cunoști muțenia glasului”. @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ Tentacule, tentații se desfășoară-n spațiu, Se împreună vise cu geamăt și nesațiu, Întrevăzute glorii uitate în unghere, Spre altă lume caut, sosește o părere. Neînfrățite sfere, ca sânii unui nud, O clipă, te ascunde un întuneric crud, Zâmbești, culori, palete sub ochiul tremurat, Iar vălul cade liber, trăiești neîmpăcat. Din umbre crește cercul, ne înconjoară strâns, Același țărm așteaptă, același râs și plâns, Iar fulgerele toate se-adună la final, Îmbrățișați rămânem în gerul sideral. Punct și copii mulți. ****************************** Se spune că vitele nu râd, nu este adevărat, Am auzit clinchete de vițel, sonatine de purcei, umblă în pantaloni scurți, fumează Lucky, De multe ori vitele nu-și merită stăpânul, De multe ori stăpânul nu-și merită vitele, Purcelul nu este vită, în fine, unii ajung judecători La Înalta Curte de Injustiție și Capsație, Motanii profani le sunt mult superiori, Dar nu au studii, plagiază, șmecherii, Plagiază operele leilor, au golit bibliotecile, Au pus borcane cu castraveți murați, Ce buni sunt, spune poporul muncitor Care fumează și bea în pauzele conferite De statul degeaba. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu