luni, 5 decembrie 2016

Nastasia

Nastasia Domnișoara Nastasia, domnișoara Nastasia Ne trezea pasiunile, pe maidanul dragei mele Sfârâia cărbunele, Un copil cânta în soare, un destin și zâmbete, Închid ochii, duh bătrân, lasă-mi clipa, strâmbă-te. Trăiam ca o pasăre, ca un mormoloc, Ale mele maida-nele au luat-o din loc, Înconjoară, azi, planeta Vagabonzi și hoți, Îmbrăcați în salopete, baronii-iloți. Vă sculați, nu-i mântuire, rob cu rob, uniți, Nu strigăm, nu-i stalinire, Marxiști liniștiți. Unul scrie cântecul, altul umflă pântecul, Un fir din fus se duse, din biznes- parnuse. Degeaba cânți, viețaș milog, Ucis-ai tu un biet olog, Dar ai și tu un cord deschis, Care vorbește chiar și-n vis. Sub plopii rari merg doi acari, Unu-i Păun, altu-i șperțar, O, stinge soarele, te rog, Se milogește Nedaibog. Unul moare, îi crește sub frunte o floare, Eu nu mai aud șoapta frasinului, Numai pașii asin-asasinului. ********************************* Cuțitul se răsucește adânc, ai răbdare Mai ai un oblânc, ora și datoria, Privești oglinda, șterge imaginea, poți? Infernal negoț. Muți ochii pe acoperiș, Creierul se ascunde-n subsol,autodenunț, Ce curajos? Feroce doar întrfe foce. Ce gândește piciorul de scaun? Down. Sitdaun. Mi s-a lipit un câine de ochi, scheaun. Să fii două ore imbecil, Este o datorie. ************************************ Călătorid cu un trigru, îl prefaci în vioară, El cântă și te mănâncă, nu te teme, Este o poveste, mai veche. Ferește vorbele de guzgani. Mai clătinați ștergarul. Vă voi privi fix, străveziu, Ca o uitare pe Vezuviu. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu