joi, 1 decembrie 2016

Încercare

Încercare Încercarea de a crea ceva, Un creier ca un cinema, Un turn Vavel lat, înalt, Gewalt. Halt, Haende hoch, Baldur von Schirrach. Frumos,naiv început, Turnul are picere de lut, gutt. Uriaș ce va să cază-n zori, luminător. Privesc la teancul de hârtii, poeme, Bieții mei copii, prea devreme. Volume, cutume, eu muream pe cal, Un cal mereu atemporal. Bal. Baal. Mă întreb de ce nu mă căutai. Uitași, uitai, jubilai. Gutta cavat lapidem, Nu mă tem și nu te temi, Sceptrul prelungește mâna, Inima nu e stăpâna, Stând în umbră te dezvălui. Binele vrăjește găuri. Pe pământ și sub pământ, Te iubesc sub sânul stâng, Vom deschide balul azi, Poezie, simt cum arzi. Ai să vezi, Amazon și amazoane, Peruan printre peroane, Unul i-a tăiat un braț, Altul i-a cusut un maț. Haț. Rezoluții și poluții printre multe revoluții, Izmenitu-s-au din pizmă, între îngeri e o schismă, În comuna din Paris, oamenii s-au circumscis, Dau elipsă pe-o eclipsă, a venit marșalul Gibson, Se sui Domnul pe boltă, nici de lucru, nici recoltă, Doar ascunși în niște paie, o frumoasă cu domn Nae. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu