vineri, 2 decembrie 2016

Greață

Greață Mi-e greață de o altă viață, Cum să fac față? Cum? Sunt nebun? Sunt profet? Secolul trezeci, plus trei zevzeci. Înțelepciune – greață. Frumosul înalt? Greaţă. Dumnezeule, fă lumină în mine, Mă scufund, labirintul se întinde ca o tenie. Curcubeul este o greaţă. Ascultaţi-mă. Povestea e lungă. Opt ani într-o speluncă, Pe o dungă, nu-i de joacă, te culci, Te scoli la Tecuci şi mănânci o bătaie Soră cu o mamaie. Aur trecut prin foc eşti , prietene, Bucureşti. Cine, naiba, stă la fereastra sfârşitului, Fâşâie ceva, un şarpe de Caracas, ba, nu, hei. Îmi aud paşii sub pământ, este gemenul meu flămând. Eumene, ai gene, Eunor, ai părul negru la subţiori, Asena, lasă-mă să-ţi mângâi trena. Am căzut din stele, de dracul dragei mele. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu