duminică, 11 decembrie 2016

Precum Chiron

Precum Chiron Precum Chiron lovit de săgeata otrăvită, astfel mă simt după doar câteva cuvinte, iubirea ucide, cuvintele ucid, tăcerea ucide, dar ce nu ucide? La limita cunoașterii se află Potopul Universal, așa cum orice dragoste Se împlinește prin contopire trupească, Eu te-am iubit și nu te-am cunoscut, Nu te-am văzut, nu te-am auzit, Loviți nebunii peste gură cu un mănunchi de viorele, Cu tine voi ajunge la capătul Pământului, Hei, tu, liniște, cine este acolo? Exiști, deși nu ai existat, ne poartă învolburat Marele Fluviu al Iluziei. ****************************** Pajul căzu lovit de pumnale, Sângele sub formă de crin, pe dale, Ducele se miră puțin, Ducesa plânse-n hohote, chin, Era un complot, poate amor? Dar ce tablou minunat pe covor. L-a cumpărat pe-un milion de dolari Fostul nostru vice-primar. ************************** Știați că stelele nu au țurțuri, nici inimi, Rotunde erau ca sânii tăi, Mimi. Luna se dezbrăca pentru tine, Eu cu cine eram, cu Puccini? Pun ochelarii văd sus, în dud Un formidabil preafrumos nud, Scot ochelarii, nu văd nimic, Ochiule, ochiule, nu-mi ești amic. Viața pe mine mult m-a rănit Cu sentimente, dar m-a hrănit Precum o mamă , ca Dumnezeu, Unde te-ascunzi, sufletul meu? BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu