miercuri, 11 ianuarie 2017

Tu crezi în lumină, eu te admir,

Tu crezi în lumină, eu te admir, Pe Blaga mereu îl cinstim, îl iubim, Dar nu gonește lumina , oare, Oricare taină, departe, în zare? Tu ești fericită, eu te admir, Pe mereu mă urmează un vampir, Fantome, duhuri, de ce să nu știm Că știmele apelor nu-s în declin? Cândva mă plimbam prin cimitire, Râdeam de moarte, făceam o citire, Ah, nu vei fi niciodată uitat, Ești cel mai iubit, același citat, Acum mă privesc și mă minunez, Uitat sunt în viață, un huhurez Filosofard și plin de idei De care habar n-au copiii mei, Scriu și poeme lungi, rugăciuni, Domnul mă rabdă, vorbesc cu străbuni, Oamenii-s vii, nu te rabdă când plângi, Eu calc cu stângul, am multe stângi, Dar nu ascund că-n tăcere știu, cred Minunile vieții n-o să le pierd. BMM Ești o minune, știe oricine, eu îți trmit trei mingi, tu trei prune, plasa se rupe, valea-i abruptă, duce spre iadul în care se luptă toți păcătoșii să iasă afară, ești o minune, salvează-mă iară, scrie poemul de aur cum știi, eu și din moarte revin printre vii. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu