sâmbătă, 8 martie 2014

Fără suflare


Fără suflare

 

p.1.

 

Nu aveam suflare, dar aveam picioare,

Un motor la mijloc, numărul de Ilfov,

Opt răniți și-o calfă, o monedă calpă,

Mat instantaneu, un bărbat- un leu,

Ars optzeci la sută, viața fuse scurtă,

Arde-s-ar la mijloc, cavaler de Ilfov,

Element volubil, Vasile e nubil,

Dezmembrat  arată, ca o hemeo-carte,

Leu de ametist l-a numit iubita,

O chema ca-n serii, Luce-lucecita,

Noi urcăm alături, esoteric trepte,

Nu avem suflare, piept avem și piepten.  

 

p.2.

Anco, Anco, porto-franco,

Eu ți-am scris mereu, golanco,

Sunt un biet Ioanid de spiță,

De-mpărați mereu beți criță,

Vin și eu duminică,  să mă bat cu-o cinică,

Că eu cred în rațiune, în rechin, rachiu, cărbune

Să văd bezna din meandre,

Un” se plimbă salamandre,

Sumbre umbre nimfomane,

Ce se dau la cai și oameni.

Nu așa, îmi spun copiii,

Iubitorii hergheliei,

Diligențele-n pustiu

 Atacate de Jack Knew,

Dincolo, hai dincolo

De nisipuri, Rigolo,

El era șef peste toate,

Cartofori și prostituate,

Îți trimite post-restant,  

Un CD cu mult jazz-band.

 

p.3.

 

Tangențial paingul trece,

Sufletul e un paing,

Cu ce-i inima mai rece?

Pe atât , Doamne, te-ating.

Simt cum duhul se pogoară,

Remanență-n infinit,

Poate-i prima  noastră scară,

Foc de gheață, alb, candid.

Poate astfel e iubirea

După ce trupul tăcu,

Erezia nu-mi e-n fire,

Dumnezeu poți fi și tu.

Joc secund, joc secund,

Unde suntem, unde sunt?

 

BORIS MARIAN

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu