luni, 10 martie 2014

Erotikon


Erotikon

1.

Singur bate ceasul, pasul,

Linguri din Liguria are

Un unchiaș pe nume Sasu,

Dar nu are de mâncare.

Are, n-are, ce ne pasă,

Avem sufletul cu noi,

Du-mă, hai, devreme acasă,

Să jucăm pe paturi moi.

Noaptea toată, ziua-ntreagă,

vom ajunge doi strigoi,

eu îți spun cât mi-ești de dragă,

natural, ninsori și ploi.

Inimi bat, numai pendulul

Are sex, este masculul.

 

2.

În tăcerea nopții toaca bate sec,

Eu de la vecina, pe-ntuneric plec,

Plânge, ea susține că nu o iubesc,

Eu nu caut răspunsul, sunt venit din Est.

Estul e sălbatic, timp fără sfârșit,

Soarele e aspru, gerul-ascuțit,

Milioane încă zac sub brazi, sub pini,

Sunt venit de unde morții nu mai vin.

Inima se-aude tot mai rar, mai greu,

Diafan e sânul fetei din Șimleu,

Ochii-s plini de haos  și mister divin,

Vin  de unde morții   cred că nu mai vin.

 

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu