miercuri, 26 februarie 2014

Beatrice


Beatrice

 

Pentru orice situație complicată,

Complotată, compotizată

Există o soluție simplă,

Uneori moartea,  șoptește o ușă

Rudă cu o mătușă de gradul șapte,

șeptică- Beatrică.

Heine spune, lumea-i rea,

Gustu-i cam mizer,

Toți au spus,copila mea,

Nu ai caracter.

Hai, hai, nu mai sta,

Ce frumoasă dragostea.

Lumea-i proastă și e rea,

Nu te-ai priceput,

Cine știe, gura ta-

Flacără-n sărut.   

Râdea și mă atingea cu mașina de frezat,

Degetele le tăia și râdea, râdea.

Mâinile mi le tăia și râdea, râdea,

Capul meu ea îl tăia și râdea, râdea.

Dar eu nu mai auzeam, n-aveam cap, urechi,

Beatrice, mii de bice, obiceiuri vechi.

 A venit și Dominique, Doinimic și  ce să zic?

BORIS MARIAN

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu