duminică, 11 ianuarie 2015

Nu-mi place mișcarea


Nu-mi place mișcarea

 

Nu-mi place mișcarea, de chi-chi,

Orice mișcare dărâmă ceva,

Ce dor mi-era de Ecbatana,

Sicomor , parfum de-amor,

Epaminonda o seduse pe blonda,

Pianul lin suspină și se dez-lipină.

Bellini, adesea mă gândesc cu jale,

De la casierie se-aduc pijamale,

A fost furat un clavecin,

Făptaș a fost un biet rechin

Adus din Marea Chinei  de Sud, era surd.

Martirii preferă Martini,

O poezie neagră ca o pelagră,

Ca o cucută, te scapă de gută.

Pedichiuristul pedalează pe schiuri,

Pe când melcul, deh, molcom trece sub talpă.

Ureche, curechi, urechelniță, sans sexe,

Rele curele ne-aduce cămila Helga,

Rage sus, pe catarge,luna strănută,

Cum pe ape trecea frumoasa Zulnia,

Ce mângâia un crocodil cu ochi luminoși,

Cerul nu vede, doar fulgeră, Helga, Helga.

E clar, Homer nu lua omeran, oricare zid

Este trist, ne-ntristează, Chiriac are rac,

Chiricuță, o puță, teatru v-am dat,

mi-l păziți, lipsește și doare

un mic soare, un șoricel, Doamne.

BORIS MARIAN   

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu