vineri, 2 ianuarie 2015

Eu știu că mă iubești ca-n prima zi,


O, upright judge

 

O, upright judge, cum poți

Leoaica să o mulgi?

Din carnea făptașului rupe

O uncie grea și fugi.

Cernită e inima care

Nu cunoaște răsfăț,

Rudolph, fii vesel, flecare,

Nu te baza pe un băț.

Nu merg cu voi eu în raiul

Mult prea pestriț colorat,

Îmi place pădurea, Waldaiul

și un cerb  licențiat.

 Friend, Romans, o, countrymen,

Brutus e omul cinstit,

Îi lipsește un lumen

și ochelari de citit.

Discursul despre iubire

Începe la ora cinci,

Eram noi trei Kavalieren,  

Tu aveai doar un inci,

Gelos pe Tucidide,

Vecinul de la Palat,

Spuneam că a-l ucide

Nu-i treabă pentru bărbat,

E naturală iubirea,

Natura are copaci,

liberi, egali din fire,

noi ne iubeam în draci.

Dar veniră sufiștii,

Ne-au zăpăcit de tot,

Copii făceau conțopiștii,

Azi ne-ntâlnim la Hot Dog.
Senatus Populus  Romae

Are și el un cuvânt,

Iubirile duc la come,

Pasiunile – drept în mormânt.

Acum ascult la mine,

Eu te-am iubit total,

Dar viața , se știe, chin e,

Când ești extra-para-normal.

BORIS MARIAN  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu