duminică, 12 martie 2017

Un scorpion mai corpolent îmi spune


Un  scorpion mai corpolent îmi spune

Că s-au schimbat criiteriile, Criterion,

La fel și craterele, cratițele – critici,

Ah, scorpionule, de coadă te-aș  mai prinde,

Că mi-ai ucis iubirea-otrăvind-o,

Un întuneric s-a lăsat, ca la eclipsă,

Nu-mi mai vedeam nici degetele, coala,

Iar sufletul pe ușă a zbughit-o.

Aispus, eu plec la Scorpy University  cu bursă,

M-am bucurat că pleacă, fie, dus e,

Dar m-a înțepat în ultima mea clipă.

Urlând spre cunoștințe fără față,

Ca stelele cu găuri și cu cioc,

Ce lume-i asta, vulture sau rață?

Lui Tamerlan, la poartă-i zic , noroc.

Whoever bound him, I will loose his bounds,

Merg împotriva veacului ca racul,

Manualul bunului bandit nu-i pentru conți,

Un plan avem la fund. E sacul.

Moara de apă s-a oprit , păcat,

Noi vom sări în gol fără sandale,

Un june travestit în body-guard

s-a sinucis cu explozibil în sarmale.

Ciolanul zeului pe nume Kingagoul

A nimerit pe masa ta, maestre,

Noi ce vom face? Creditul pe nul

Ne facem să sărim de la ferestre.

Marele joc începe c-un rateu,

n-au fost primiți nici prinții, nici bufonii,

revine-mbătrânit același zeu,

lipim femei cu scotch și colofoniu.

BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu