vineri, 12 august 2016

Talentul este o boală

Talentul este o boală Mortală, pe-o coală, Zăbală pentru caii de rasă, Ei intră în bar şi beau doar Cotnari. Băi, ce zici tu acolo, ce îndrugi? Nu ştii că nu contează ce, mai mult contează Cum, ai înţeles, băi? Cuuuuuuum? Bună seara, mie îmi creşte un copac Pe palma stângă, nu o mai pot ridica, Mai am şi o cefalgie, ehei, mai tare ca o simfonie, Tensiunea e mare, zece mii de volţi http://Versuri.ro/w/ghegll La braţul stâng, parol doneur, mă jur, Bună seara, Cezărică, ave sică şi rică, Ce nu pricep eu este treaba cu criticii, Am ajuns să ne conducă UE şi criticii moi ca melasa, Mari, greoi, delicaţi, înalţi, scunzi, mijlocii, Cred că am fost şi sunt un idiot, Asta să nu o spuneţi mai departe, deşi se vede, Mă pregătesc să rescriu Iliada, Aştept ziariştii şi coada. BM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu