duminică, 28 august 2016

De sunt plecat

De sunt plecat De sunt plecat, doar moartea Se plimbă printre noi, Când suntem împreună, După un lung război, Se-acoperă tranșeea Cu flori de mușețel, Eu cine-am fost, iubito? Și cine este el? Ori nu e nimeni altul, Decât dublura mea, Precum un diavol care A fost înger cândva. ************************* Auzeam un licurici mare cât o casă, Spuse, îți voi face lumină, Maldoror, Ne vom așeza cu cărțile pe masă, Vom cânta psalmii în cor. Dar eu aud clopotele de canonadă, Dar eu aud clopotele de bucurie, Dar viața mea este a doua cascadă, Mireasa întârzie, nu se mai știe. *********************************** El ținea craniul în mână, Pălăria se agățase de esofag, Craniul părea că-l îngână, Ce faci, prietene drag? **********************************8+ Presiunea lichidului cefalo-rahidian Creștea între lucrurile din lighean. Care e numele conspirativ Al victimei, mă-ntreabă vindicativ Judele de la județul IX, Privindu-mă cu ochiul de sticlă, fix. *************************************** Inaccesibil și cast ca un somon afumat, O conștiință ce nu poți s-o scarpini pe blat, Rostește, băiete, nu-s Dumnzeu, Ia mâna de pe îngerul meu. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu