sâmbătă, 18 februarie 2017

Ea spune ce mirifică e lumea,


Ea spune ce mirifică e lumea,
vorbește despre melodii astrale,
ea nu glumește, mi se pare-o glumă,
dar nu-ndrăznesc să pun un strop pe coală.
Prea este albă, visătoare-n toate ,
nici Diavolul nu ar putea să-i schimbe felul,
eu am trecut prin Iad și prin jăratec,
cuțitul nu jelește mielul.
Astfel ne-am petrecut prin ani credința,
ea-i fericită, lumea pare bună,
pe mine nu mă-mbată biruința,
știu - dăinuim doar împreună.
BMM
Viața aceasta suplă devine aproape dublă,
m-ai întrebat într-o noapte
ce se-nțelege din moarte.
Am spus, ai plâns, iar am spus.
Ce răsărit, ce apus,
ne-am rugat până-n zori,
apoi am fost scoși  de ninsori,
decapitați de soare, cleptomania de șoarec,
clopote bat încă ritmic, intim și sadic și istmic.
Mă prinse o mare tristețe, ca Marea Neagră pe fețe,
tu ai șoptit overdue, eu sărutând și-am spus tu,
numai tu să trăiești, gemeni vreau și povești,
ciudat că mai trăiesc, murisem de mult , Bucharest,
acum va trebui să întrețin mulți copii,
m-am rugat și am plâns, m-ai mângâiat foarte strâns.
BMM
Piciorul bilei înainta calm pe drumul drept,
caun corn, direct în fiord, în spatele filei
se petrecea o dramă cu bastarzi,
dar sunetul luminos al oboiului în jurul pietrei de ficat,
sărim, piscina-i gata,  pisica după noi,
din dragoste delapidând minciuna,
Dedalus din Ploiești, dă-i cu flirt,
tric-troc, ocarina este și ea la loc,
ea s-a trezit murind, til-til-tum,
o lacrima lui Falstaff ce densă e, gălbuie,
ce grație, cadoul, un kitsch , ei și,
la meci, nu arunca pe jos chicioasele țigări,
veni și Danudunel, da, ne-am pupat cu Grace,
acolo , în tunel, veni un tren, eu singur
m-am aruncat în el, hic cubat edilis,
apud libertinam parvulam, nici nu am.
BMM  
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu