marți, 14 februarie 2017

Amprente

Amprente Nici prefect și nici perfect, Nici infect și nici direct, Uneori trăiești cu ochii închiși, Alteori mori cu ochii deschiși, Ar trebui să nu înțeleg, Viața este o cinematecă, acolo ne-am sărutat prima oară, Mai cobori uneori, urci de șaptezeci de ori, ca zugravul, Eu, în zbor, de obicei, sunt trist, dar ascund un ametist, Am întâlnit pești toleranți, rechinii nu sunt buni pentru supă, Pe ring se urcă ușor, apoi cobori pe un covor, Totul este să ai o pianină, o pianistă și pedale. *********************************************** Nu, peste cuvântul meu, seamănă cu un Bert- vert, Stephen stă la post, Anost, al nostru, râd împreună, rât de suină, murmure de admiratori, Un copil mic dansează cu bona, care ascunde un alt copil mic. O mișcare de nerăbdare, te duci la izvoare, sfară prin țară, Se deschid urșii cu un cuțit fin. Un bar aleargă printr-un culoar. Nu, spune Heron, ipocritul, ba, irina este mai , ce mai? By the way, mă gândesc la nadia rai. Punct. Voi continuați. BMM Strigon Doare o privire microscopică, trebuie sărată inima ta, clinchet falafel, adâncimile pomului, Trotilul e vânăt, strigut de pardon, în tine vibrează electric, armonic, dizarmonie, plisetzka, prindecătoare, un durblivin, iar tu, o mică parte din tine. Ai boborât pare parter din cer, în sufleul lui, i-ai atins zăplazurile, şi-ai întins câinele peste glume, o pipilație, mi-ai scos ochii, sunt por dorsal, te plâng în unghii, îţi plimb sardelele, cal după cal, fuculgerare fâşâită şi-un baier înmonerat. Câtă brumbețe, amuc sprințuiesc, totu-i un taxi contini, bovine şi toarce mereu între doi. Oare brece m-au fucut să am zâmbre, să nu ochii culcați, crezând, bomba. Beam lângă tine şi te pliveam , - un grob de asubiune rinită răsgând peste lumi -, cu mine tu existăcep, se pitice porcina, cusântul tă la tembelia irealităţii, cearcă bisele blegii vieţi mi-au bulit excrescența. Ca un cearce preasay pe șezut, am să văd cu brosii tăi, eram chis în slina univocului, Purmântul șurubirii, drace, cum? Albia cum kas nuleptul să presire plin ceea ce eşti. Să chiciure din rinită, roua fricii! BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu