miercuri, 15 februarie 2017

Partea superioară

, Vizualizarea este foarte necesară, trebuie activat Java-scrot. Totuși, se pare că Java-scrot este dezactivat, Schimbă opțiunile, bre. Încearcă din nou. Cam lente conexiunile. Durează mai mult decât de obicei. Dezactivează funcția Labs Încearcă-le pe toate, păstrează ce ți se potrivește. Ițele diabolice ale unui Casanova dâmbovițean, Unei Cosa nostra din Bolintin, ehei, ce mai hei.Băiete, Nu mai manipula amanta, că se rupe. Spune-le celorlalți cu ce te ocupi. De pildă, te temi de naștere? No. Dar de moarte? No. Păi, atunci? Nu le cunosc îndeajuns. Încearcă să cânți fără voce. Merge. Șobolanii din Africa salvează vieți, Ei detectează minele. Te naști și mori dormind, O singură viață de trezie, De dragoste, de sete și de foame, Numai cuvintele ne pot trezi, Sunt hrana treziei noastre, Ca și privirea, ce mult grăiește privirea, Dar nu dormi. Pot fi un om, un pom sau o pădure, De-am fi ca norii iuți lunecători, Nici graiul n-ar mai fi povară, Dar am putea atunci iubi? Și pietre de am fi, la ce folos? Când eu sunt viu și tu ești vie, E seară, cineva ne cheamă, Nu vom pleca, mai sunt flori de cules, Tu, singură n-ai să alergi în noapte, știm drumul, noi ne sărutăm și iar ne sărutăm o veșnicie.
Partea superioară

A doua noapte albă fără tine.
Bine faci că nu răspunzi.
Femeie să fi fost, aș fi făcut la fel....
Amețit de tablete abia mă descurc
Cu mobila, cu tastatura, dar îmi revin.
Cum ai dormit? Te-a sărutat motanul de bărbat-tu
La culcare? Eu te-aș fi ținut în brațe toată noaptea.
Mi-a venit în minte o poveste.
El nu dormea, o visa mereu,
Ei discutau, se mustrau reciproc,
Apoi ea tăcea, el îi auzea gândurile,
Îl apăsau ca niște nori negri,
A încercat să desfacă vraja.
A trăit cu acel coșmar ani de zile.
Într-o noapte ea s-a strecurat în cimitirul orașului,
Cu o lanternă a găsit o piatră funerară
Pe care era trecut numele meu.
Murise de mult timp.
Coșmarul a luat sfârșit.
De pleci, puțin ai murit.


Libertatea caisului clisterul balanga buzele tale,


 o lume zigunară, unde au acces doar zambeiul tău scurt,


Să încercăm blochii, să ne recapăm prima  dorinţă,


 Cuib, bulb,  îngurgitare,


cercăm să găsim, în bla-bla-ul  vieţii,


corindenţele pare ne-au încolțit,


Să lăsăm priza desfăcută,


Miercuri a murit zugravul.


Era ascuns în buzunar.


Acel copoi ce latră peste tot,


spre bucuria plângelui,


pentru gropile chioare,


spre marea Sargasselor.


E o minută de farsă,


Rubeolă, în pliscul unei  lastrini


În silaba  gumei, în yuberisate.


BMM



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu