vineri, 3 februarie 2017

Am simțit

Am simțit _____________________ Am simțit mai întâi o senzație Inundându-mi tot corpul, Aceasta să fie iubirea de aproapele, În cazul unei febre, al unei mari încordări Sau în momentele de dragoste, Toate capacitățile corpului se măresc și se extind, Vibrând mai puternic decât în momentele obișnuite ale vieții. Cred în Dumnezeu mai mult decât în mine însumi. Tată, ia de la buzele mele cana suferinței. Cine respinge dragostea? Mi-au pus o cămașă de forță, Este invizibilă, dar o simt. Nebuni suntem cu toții, Ne ține în viață iubirea. Vorbe, aruncați vorbele, Lăsați doar Poesia să trăiască, nu o ucideți Cu intrigi, vechi acuzații de deicid. Cine ar putea ucide pe Domnul? Adunați toate cărțile și lipiți-le între ele. Aceasta este Biblia. Nici Buddha nu ar nega. Atunci? Sunt veșnic la fel ca și voi, Dar nu știți nici voi adevărul. Cine-l va spune? ********************************* Un om mic pe o planetă mică, cu un salariu mic, cu o inimă mică, are un tun mic, trage cu bile mici, ploile sunt mici, dar omul mic aude totul, reține totul, notează totul, moartea lui este mică, are coșmaruri mici, merge pe drumuri mici, lângă el noi părem giganți. Acesta este marele său merit. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu