joi, 21 iulie 2016

Salutam

Salutam Salutam din bloc Ca un buldog, salutam, Pălăria scoteam, capul cădea, Cravata scoteam, gâtul rupeam, Zât, nu te zgâi, cămașa scoteam, Cadânele mă sechestrau, ehau, ehei, Pantalonii mei, panta rei, Iubeam, mulți copii făceam, apoi eu muream, Totul vă lăsam, ehau, ehei, cititorii mei Mă citesc plângând, pe rând. Prea multe taine lăsam, spoream misterul Dâmbovițean, morminte pupam, La lumiere que je sens, insondabil păream. Je veux danser pe versul vrai, de ce râzi , bre, Poate ești câine, fii serios, pe Gaia-n mod incestuos Noi o iubeam , cu Haos trei, voi, cititorii mei din Tei. Adu-l pe zeul Pokemon, că e mai tare la șotron, Pe zeul Ea, Pokemon l-a violat la o cafea, Pe Taur încă nu l-am prins, o, Levy-Strauss, o, gin, o gins, Ogivele pe Marte sunt furate de un trust secund, Trust me, love me, nu mă lăsa, nu mă citi, Fumezi cafea. Un savant mai eunuche mi-a vorbit de zeu Mapuche. Stop, că devin cardiac sau ceva mai grav – Rehav. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu