marți, 26 iulie 2016

Azi am întâlnit

Azi am întâlnit Azi am întâlnit un om deștept, Nu este vorba despre mine, Avea fustă, ei și? Montmirail, mult mă mirai. Ia-l în car și pe Rene Char, Spada cântării păzește patul trist, Pe șosea, căruța se îneacă în șuvoiul sclavilor, Ikkemotubbe îl chema pe răzvrătit, Mâine vor fi multe spânzurători în funcțiune, Așteptând flămânde, făcând cu ochiul, A da osul nu este frumos,nici sănătos, nici nobil, Nici ignobil, mă plimbam pe bulevardul New Age, Acolo poți scuipa și să ragi, acolo nu vin săraci, destul Supărat-ai Codul Fudul. Dragoste versus stres, disperare, Completează acum noi formulare, ai un furuncul, faci o petiție, Vine în grabă un pâlc de poliție. Ai tu un foc interior, nestins, Tace ori sfârâie neatins, eu am văzut cum arunci după ușă Bulgări și flori de cenușă. Lipsește endorphina, așa e, O măslină-ți trimite domn Nae, faci un flash-back, nu știi ce este? Tu ai să-l vezi pe naiba-n poveste. Vine Murphy, văr cu Mefistă, Te învață figuri, față tristă, iar la noapte visezi revoluții, Nu lăsa pe cearșafuri poluții. BORIS M. MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu