miercuri, 31 mai 2017

DIN TOT




Vizion
ări: 182



     | 
Din tot ce-am scris









Din tot ce-am scris nimic nu este adev
ăr,
Tot ce-am citit este un împrumut, Îmi amintesc femeia goală
Zărită printre gene de copil,
Acesta este adevărul,
l-am ascuns,
primul s
ărut, a fost și l-am ascuns,
prima durere, un refuz – o lamă de cuțit,
în suflet s-a depus, prima noapte de dragoste, am ascuns-o, vocile șoptite-flăcări,
le-am ascuns, nici numele nu mi-l mai amintesc,
era Bethsabea, era regina din Saba,
ascundem în noi o mie de biblii, mai credincioși decât |Iov suntem, dar ne ascundem, vorbim, la intervale încerc
ăm tăișul lamei,
fără să știm, noi respirăm iubire,
eu am citit poemele lumii, nimic
nu se aseam
ănă unei iubiri, acum, aici,
pe acest pat curat și alb al sfintelor uitări.
Tu ești cu mine, înger, Dumnezeu, femeie,
  Eu te pătrund, tu mă-nconjori cu trupul tău,
orice ați spune, n-am să mor, iubesc,
iubesc, o altă inimă în pieptul meu se naște,
doar pentru tine, trup și duh zărit prin genele copilului din anii mei curați.

BORIS MARIAN



  |
 


 
 
 




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu