miercuri, 5 octombrie 2016

Salutam

Salutam Salutam din bloc Ca un buldog, salutam, Pălăria scoteam, capul cădea, Cravata scoteam, gâtul rupeam, Zât, nu te zgâi, cămașa scoteam, Cadânele mă sechestrau, ehau, ehei, Pantalonii mei, panta rei, Iubeam, mulți copii făceam, apoi eu muream, Totul vă lăsam, ehau, ehei, cititorii mei Mă citesc plângând, pe rând. Prea multe taine lăsam, spoream misterul Dâmbovițean, morminte pupam, La lumiere que je sens, insondabil păream. Je veux danser pe versul vrai, de ce râzi , bre, Poate ești câine, fii serios, îl am pe Nostradam în os, Pe Gaia o avurăm toți, că Zeul Ea n-are soț, Te du, te du, moș Enkidu, că vin Enoh și Noah, Bloh, Humbaba, David, Goliat, unde nu-i minte, Nu-i păcat, Ullikumi este un dar, Un Pokemon fără radar. BMM Arhitecţi, constructori şi ctitori

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu