joi, 6 octombrie 2016

Am simțit căldura trupului tău

Am simțit căldura trupului tău Sâmbătă o femeie își ducea câinele la doctor, Luni era ziua de naștere a câinelui, Un buldozer i-a lovit, câinele a intrat în comă,... Nu are nimic a zis doctorul, Câinele a murit după trei zile. I-au făcut un tort de pomenire. Au scris numele câinelui – AHILE. Femeia a început o afacere cu vitamine. Nu mergea. Pe femeie a părăsit-o soțul. A încercat să se sinucidă cu pastile. Nu a reușit. A devenit alcoolică. Și-a pierdut casa. Au început să-i tremure mâinile. Am întâlnit-o în parc. Nu știu ce a făcut-o Să se apropie de mine și să mă îmbrățișeze. I-am simțit căldura corpului. Grijile mele au dispărut ca păsările nopții în zori. I-am propus un voiaj în jurul lumii. Mallorca, Madeira, America, Galapagos, Philipine. Femeia a născut un copil, l-a numit Ahile. Totul a intrat în normal. Noaptea o aud cum suspină în somn. Îmi vin lacrimile, dar adorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu