luni, 1 septembrie 2014

Spiritul este…

Spiritul este… Spiritul este, de fapt, cămilă, Spune Nietzsche, o spune din milă, Dar cămila se preface în leu, Asta poate doar Dumnezeu. Leul este, în fond, un copil, Dar mi se pare foarte abil, De-apoplexie mor astăzi unii, Nu încărca focarul, cărbunii Ard ca în iad, necazuri sunt multe, Vulturu nu stă să ne asculte, Pot discuta cu Bibescu Vodă Despre water , whiskey și sodă, Era să mă calce cândva o mașină, În ea se afla o blândă blondină Pieptoasă, scurtă în fustă și iute, Fata avea prea multe rute, i-am luat o cupă, am măsurat-o, stai, iubito, doamnă, fato, avea o bluză galbenă, pai, de striga și Craiova, vai, ce-i traseismul acesta, întreabă, trecea pe acolo, comunistă, o babă, n-o iau în seamă, îmi văd de piept, sărut blondina pe sfârcul drept, fără să uit de Dumnezeu, el spunea, nu e rău, nu e greu, doar nu-njura, nu bea palincă, am să-ți ofer la final o budincă, dau cerșetorului leul cerut, Faust se supără, e încrezut, Au dat faliment Goethe cu Schiller, Voi nu citirăți pe Nin și pe Miller, Vrei să bei lapte, laptele zise, Vrei și un om, ia-l cu caise, Oamenii nu mor, Domnul ne spuse, Sufletul urcă fus peste fuse, Praful e gros pe Lună, e-al nostru, Acolo stăpân e Cagliostro, Mai trece și Bergerac uneori, Mie în pat mi-au sosit niște nori, Mă dializează , îmi schimbă sistemul, Dar am uitat cum se scrie poemul. BORIS MARIAN ,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu