vineri, 26 septembrie 2014


Talk with me

 

Talk with me, darling psi,

Un abis, one kiss and piss,

Tu ești , unde ești, nu spui,

Bați în inima-mi un cui,

Cuiul este din argint,

Toate lucrurile mint,

False vești  ne vin din Iad,

Nu mai mergem că e cald,

Un tangou mai știu și eu,

Poate orice derbedeu,

Dar un vals e dificil,

Luăm un taxi spre Mizil,

Ne iubim într-un motel,

Ești Ginevra, eu - Martel,

Tu ești Juna, eu sunt Jo,

Vom dansa un bolero,

Eu voi trage șapte focuri,

Pierd averi pe spirt și jocuri,

Dar afară plouă, ah,

Am să dorm puțin cu Bach.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Tu ești aici și pretutindeni,

Acolo unde nu ne prinde

Nici diavolul în intrigi, zaruri,

Suntem un fluviu fără maluri,

Tu nu te temi, eu nu mă tem,

Iubirea nu e un refren,

știu , nu pot să ofer

mai mult de-un suflet, ca sufleur,

dar pot să dărui scena, teatrul,

orașul împărțit în patru,

sectorul galben, roșu, albastru

și negru, fără de cadastru.

Eu te iubesc doar de o lună

și de un soare, n-o s-apună.

 

 

 

 

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu