joi, 4 decembrie 2014

Vorbim cu juma de voce


Vorbim cu juma de voce

1.

Vorbim cu juma de voce,

Ventriloci   oarecum, cu o inimă  mare,

Purtăm armură,  zale de aur,

Cavalerii morți  ne invidiază.

Obiectele latră uneori, părăsite,

Sărutul tău umed mă smulge din moarte.

2.

Alisa în Țara Minunilor  îmi e soră,

Frate îmi e Don Quijote,

Pot trăi  doar metaforic,

Pot înțelege corrida,

Dar și teama bietului taur,

Arena vieții  noastre comune,

Alisa, eu îți port trena.

3.

Ce-i mai de preț, memoria sau visarea?

Răzbunarea /iertarea. Tihna/ agonia?

Fiece pom cu fructele sale,

Fiece om cu păcatele sale

Cine cunoaște roadele?

Numai Poetul  culege cu ochiul minții

Din Pomul Cunoașterii.

Liber ca pasărea cerului,

Nimic nu mă-ncătușează,

Cât timp iubesc. Ea știe asta.

Nevolnic ajung în fața tăcerii,

Dumnezeu, spune Cabala, este Femeie.

În rest, totul e  prostituție,

Un pact cu Diavolul.

Un mormânt uriaș pentru noblețe.

O lumină de culoarea sângelui

Învăluie Timpul.

BORIS  MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu