marți, 30 decembrie 2014

It”s all baloney!


It”s all baloney!

 

Cu alte cuvinte –GOGOȘI, hrana, locul și crima,

Spuse profesorul Blima, Excesescu îl contrează

Cu un brad și cu o brează, iar eu vin din Engadin

Cu biciușcă și lumini, spectatoate nu-s doar Hus,

De poeme sunt sedus, nu alerg la maraton, prefer

Statul la balcon ori căderea-n gol deschis,

Cum se-ntâmplă și în vis. Ochii , ochii , ochii mei

Au murit ca niște miei, peceneg cu peceneg

și cuman c-un singur neg, iar caii de-aluminiu să mă pască,

eu v-am iubit, am ars precum o iască. A trecut vremea,

schimbăm ritmul și rima,  deci a trecut vremea  oițelor fericite,

a lupilor cu rochițe de vară, șeful cel mic îl naște pe cel pitic,

din Marx în Lenin, în Stalin, apoi în salina amară, viață pe creștet,

la creșă e Beckett, el joacă-n persoană, absurdă hârjoană,

să-l batem sălbatic, iubim doar ce-i static și logic și clar,

că n-om fi măgari, s-au terminat și funeraliile, succes,

s-a încheiat un an, progres nu văd, dar simt cum crește

o ură oarbă ca-n Pacific  doar un pește, avea bătrânul meu

trei aripi de gigant, el poposi din Spania-n Levant,

apoi a fost un înecat frumos,  zâmbea  timid din piele și din os,

în dragoste  nici moartea n-are grai, știai, iubita mea, știai?

BORIS MARIAN

 

    

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu