miercuri, 31 decembrie 2014

Voi mă respingeți


Voi mă respingeți

 

Voi mă respingeți ca pe un pol electric de același sens,

Dar totul vine de la cap, o sincopă, apoi scapi,

Ceapa, crapul și ciorapul într-o geantă la săracul

Care caută chiștoace în coșuri și tomberoane,

Iar bogatul Aleihap cântă Zorba sub dulap,

Socrate a pierdut la pinaclu, undeva prin Potigrafu,

Splendoarea Ateh a poposit la Odesa la braț cu Odin,

Cine scoate mai mulți dinți cu ciocane de argint,

Foc, foc, strigă un orb, liniște, strigă surdul,

Dragoste vrea și ornitorincul, omul are însușiri

Precum ochii la bașchiri,  ce-i real pare un vis,

Nu fuma în paraclis,  boii soarelui cu sârg

Trag de astru-l  duc la târg, m-au plecat prietenii,

Scuturarea cetinii, ca un far rămas-am, văd,

Caut pacea în prăpăd, renaștere, remoarte, relenti,

Dar REIUBIREA  tu n-o s-o mai știi,

Precum  tac faraonii de milenii,

De mult pierdut-am ritmurile vremii.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu