luni, 1 decembrie 2014

Unei prietene – traditora


Unei prietene – traditora

 

Îți mulțumesc, iubită, ești discretă,

Adică ești o cretă la puterea dis,

Între hiene, șerpi  și o dischetă,

Puteai de mult să pui să fiu ucis.

O, nu te mai iubesc de ani o mie,

Cunosc istoria lui Bergerac,

De ce te hărțuiesc  cu versuri tâmpe?

Pentru că-s orgolios, deși nu-s rac.

Tu spui că nu te-am cunoscut, tot hazul,

Nici trupul nu ți-l știu, la caracter

Ești trasă la șablon   cum este Eva,

Pe oră ai o mie de păreri.

Sunt minunat, sunt  rău, poate vulgar,

n-am nici talent, nici minte, sunt  un Nessos,

orice aș face, tu-ai ales de mult,

pot fi chiar Zeus, nu pot fi alesul.

Numele tău e pace, dar lucești

Precum e  luna martoră la crime,

Eu niciodată n-am spus sincer , te iubesc,

Pe mine mă trădează orice rime.

     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu