marți, 8 aprilie 2014

Titlu


Titlu

 

 

M-AM TREZIT cu o rană

Pe umărul stâng,

Auzeam cum picură noaptea,

Precum gheața în martie,

m-am rugat Celui de Sus,

el mi-a amintit

de războaiele pe care abia le oprise,

ce rană? Ce temeri?

Vor trece ani  și noi vom purta

Fiecare o rană pe umăr.

Acolo, pe unde  a zburat

Inima.

*************************

 

Venisem din Teba, bogată e seva,

Pământul mustește de sânge, Mai STRÂNGE ,

Prietene Marte ventilul pe soartă,

Ospăț funerar vom avea în Quatar,

Veniți bocitoare, din moarte, din Loare,

Nebamon, Ipuky, prietenul Luchi,

Abydos, obidă și Menna, ferigă,

Să văd de-a-ncălare o incinerare.

Dar dați-mi tricliniul, Tarquinus, vaccinul,

Vestit căpcăun, cu cap de ceaun.

Ah, ce pariziancă văzui eu la bancă.

BORIS MARIAN

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu