marți, 27 iunie 2017

Motto plus

Koko sieht als kleier Mann, nur an grossen Frauen an, jene die so schoen  gebaut, wie das Pedro Braut. Adică amicul Koko se uită la femei solide, precum mireasa lui Pedro, dar Pedro îl aruncă pe fereastră ( wirft ihn dann durch Fensterglass), ș.a.m.d.
Pământ, pământ, strigă oceanul disperat,
porumbelul a obosit, pești uriași se ridică în ajutor,
astfel păcăli Noe istoria,
o balenă l-a confundat cu Iona, l-a înghițit,
s-a făcut liniște, tot ce era scris s-a șters,
lumea învață iar alfabetul, Adam caută mărul,
găsește o nectarină, Eva râde, în jurul ei
sunt șapte copii fără tată cunoscut, ah, diavole.
Când ziua a opta va trece, noi vom trăi în alt timp,
Koko-Adam ca fi rege, poeții vor fi în Olimp.
Iar bezna va fi tot aceeași, miracolul nu s-a produs,
copii procurați iar lanterne, cum are și Domnul de sus.
Ce-ți pasă ție


Ce-ți pasă ție, chip de lut,
Că m-a durut, nu m-a durut,
Sunt programat , nu știi, deja

Pentru un secol și ceva?

Eu nu mă panichez nicicând,
Nu pot să pierd ce am visând,
Doar mă închin la un ecran,
Sunt cuirasat și căpitan,
Eu maiestuos intru în port,

Privește-s vesel, hâtru, mort.
********************************

Leul nenăscut a fost luat drept lup,

ciobanii cu banii, l-au gonit, vultanii

au râs la etaj, că aveau curaj,

trece Marea Roșie oastea lui nea Moișie,

faraonul Dzâc plecă-n hagialâc,

pace , zise Cancea, cavaler de Mancha,

dar ariergarda rupe-n două zgarda,

dă cu fiere-n fiară și la Domnul zbiară,

plânge doar Isaia, o pierdu pe Maya,

ah, Ierushalaim, te iubesc, te am,

lupi și lei, hiene, plecați în Ghehene.

BMM

BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu