luni, 19 iunie 2017

Jad curat pentru Descartes,

Jad curat pentru Descartes,

un jakusis tres standard

pentru Isis, pisoiaș

o, iubite-aș, drag fromage,

jamacsibucșii-nsoțesc,

până-n iadul nord-sud-vest,

James și Jeremiah cred

în pasiunea lui Annette,

Ordinul Jartierei nu-i

agățat pe niciun cui,

Kacher-Macher, zeu voinic

nu e mare, nici pitic,

Kara-Kalf , prieten bun

te iubește ca un tun.

Kaypora e pădurar,

zice, să murim mai rar,

Kelby-Kelen și Nisroch

cu copii să ai noroc,

lacrimi, Doamne, diavoli răi,

ce căutăm noi la Jergăi?

Cine aduse Lehnoptere?

Ticăloși fără putere,

Laica, Lamia, fenmei

trei culori adu, doar trei.



Ce n-am visat


 


Eu am visat, ce n-am visat,


Colegi și dascăli, vii și morți
Unul acum e deputat,


Altul cerșește pe la porți,


Apoi un biet politofag,


Ce tot jonglează cu parai,
Prima logodnică de-un veac,
Îmi spune, ce idiot erai,


Pe șeful ros de avangard,


Pe Visarionîci tot mai viu,


Secretul e, mi-am cumpărat,
saltea DORMEO, eu o știu.

Mult țintuit de îngeri albi,


am sărăcit, dar vise am,


n-am adunat elogiul calp,


de mincinoși încerc să scap,


prieteni mulți n-am adunat,


visat-am munți și i-am urcat,


m-au mângâiat ghețari sticloși,


viața-i goană de gogoși.


BMM





BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu