vineri, 16 iunie 2017

Adolescent

Adolescent

 

 


Ai dreptate, iubito,
Să-mi tai capul precum lui Ioan,
Vorbesc prea mult, așa eram,

Ai dreptate să-mi tai pletele,



Sunt prea  temerar,

Ai dreptate  să-mi dai mărul,



Sunt prea pudic bondar.

Ai dreptate întotdeauna,

 Altfel dreptatea ar deveni doar o strună.

Ar putea să semene a iubire și tu, nu dorești asta,

Eu credeam că a iubi și a ierta este tot basta.

Chiar și călăul din Lyon aștepta o iubire,



Eu nu sunt ce par, tu nu ești ce pari, asire.

Nu pot uita  cuvintele Euridicei  către Orfeu,



„Nu-ntoarce capul, dragul meu”.

Eleonora te chema cândva, acum?

Au existat sute și mii de cum-necum.

Harul fie cu tine, așa am zis.

Au sosit muzicanții anatolieni din Bis. .

Cum se asociază iepurele cu Luna? Foarte bine.



Cineva a tras și nu m-a nimerit în bobine.

************************************

Boii visează oceanul, oceanul visează cai,



astfel se naște poemul, eu intercalai,

primăverile sunt inconstante,



femeile devin tot plante,

mit polinezian, m-am însurat de un an,

luntrea sub limbă ne duce,



dragostea nu ne usuce,

smulge-te inimă fină,

către aurociclină.

Insulă, arhipelag,



viciul se-ntinde spre larg.

Nu-mi spune, nu-ngenunchez,

fac din pasiune un crez.

*****************************

Secret inițiatic, apatic, aviatic,

cum evoluează Evola, Cola,

rază din Stela Violoncela,

din ce paradis Pasărea Vis

ne cântă, topește temerea, crește?

Durere, durere,final ori părere?

Ușor trecem dincolo, Gigi e gigolo,

urcăm azi un munte, piscuri cărunte,

soare de iunie, floarea petunie,

astea, prietene, par a fi cetine,

dar mi se pare, peștele mare

l-am prins cu cârligul, salut Pipirigul.

BMM

 

 

 

i






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu