duminică, 11 iunie 2017

a


 

Salutam din bloc

Ca un buldog, salutam,

Pălăria scoteam, capul cădea,

Cravata scoteam, gâtul rupeam,

Zât, nu te zgâi, cămașa scoteam,

Cadânele  mă sechestrau,  ehau, ehei,

Pantalonii mei, panta rei,

Iubeam, mulți copii făceam, apoi eu muream,

Totul vă lăsam, ehau, ehei, cititorii mei

Mă citesc plângând, pe rând.

Prea multe taine lăsam, spoream  misterul

Dâmbovițean,  morminte pupam,

La lumiere que je sens,  insondabil păream.

Je veux danser pe versul  vrai, de ce râzi , bre,

Poate ești câine, fii serios, îl am pe Nostradam în os,

Pe Gaia o avurăm toți,  că Zeul Ea n-are soț,

Te du, te du, moș Enkidu, că vin Enoh și Noah,

Bloh, Humbaba, David, Goliat, unde nu-i minte,

Nu-i păcat, Ullikumi  este un dar,

Un Pokemon fără radar.

BMM

 

Adevăr AFLAT DE LA UN VĂR, ,

Literă mare, mică, în picioare se ridică,

Sfintele sclipituri, Rolls Boys, bibilici

De patru inci, Vasâle e sus,

Cum ajunse în autobus? Minune.

Am un top, AȘTEPT  potop,

Legea cu mitul total infinitul,

Râde Iov de oală spartă,

Cine se naște paște, cine moare stă-n soare,

Privea o icoană, mânca o banană, nu-i bai,

Cine mănâncă, mâine-o să plângă,

Ua farfuria, adu-mi tichia,

Oublier. c”est mourir en peu,

La granița vidului te așteaptă un mic Louis,

Cum mai țipă victima cu gâtul frânt ?

Nimic nu apare la timp, dar tâmpul le știe pe toate.

Înțeleptul rămâne netulburat ca un schelet.

Un filosof când se plimbă într-o pădure va întâlni sigur un urs.

Nu ignorați ignoranța, ea este bine înarmată.

Foc, gaz, gol, pământ –rotocol.

Am coborât șapte etaje, am ajuns în iadul cu vraje.  

Mormintele sunt cocoașele pământului, cămila are doar două.

Balaurul ucis avea și el pui, plânsetul lui a îngrozit o lume de neoameni.

BMM

 

 

 

 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu