vineri, 16 iunie 2017

Arivaj

Arivaj
Arivaj, arivaj, strigă omul de la Blaj,
că blăjenii sunt de treabă,
nu te pupă, nu te-ntreabă,
ca amicul din Lyon, unde mi-am luat palton
Un palton și un poltron jucau table pe balcon, la palat, da, la palat o salat
ă au mâncat,
Pan cu favoritele,
Nan cu cameristele,
numai Stan și Bran muncesc de-unu mai muncitoresc. Nu mai râde tov. Pascalu, te pui r
ău cu genialu,
un pantof și o pansea jucau leapșa-n Bogota, că acolo-s mulți bogați
și se simt cu toții frați. Iar pistolul doar ucide, asta spune Tucidide, ca fumatul, ca scuipatul, incomunicarea, da, asta spune Obama.

****************************8

Trebuie să fii foarte tânără, doamnă,


îți amintești reședința guyană?
privirea stinge-mi-o, blonda mea,

eu văd numai cu inima,
eu te sărut cu tot trupul, femeie,
frânge-mi brațele, gândul descheie,

mistui ființa, nu și iubirea,

îți amintești cum era în Assiria?

În Babylon, Ierusalim,

unde vei fi, eu am să vin.
În tăcerea mătăsoasă ,
numai tu erai frumoasă,
goală, albă, cum vrei tu,
mergem și la Tombuctu.

Dar ceasornicul bătu,
iluzia devine- NU.

bmm
Aș vrea să mă iubească cineva, spune toată lumea,

Nu cunoaștem moartea, ea ne cunoaște pe fiecare,

scopul vieții este viața însăși, înțelegi ceva?

Anda Luiza din Andaluzia , ea înțelege.

trăim într-o lume în care morții trăiesc,

timpul nu are nume, dar cuprinde orice,

citim Biblia de la sfârșit la început?

Dumnezeu este |Marele Singuratic, noi nu.

Adesea cântăm în săli goale, fie sub poduri prăbușite.

Ar trebui să învățăm cerșitul, este cea mai grea meserie.

Fiecare copac este un sfânt înlemnit, vorbiți-le.

Ascultați vocile păsărilor, dar auziți propria voce?

BMM

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu