miercuri, 8 iulie 2015

Zăpada de peste drum s-a topit,


Zăpada de peste drum  s-a topit,
Moartea lui Labiș, ar fi avut 78 de ani,
Hoelderlin a stat în turn o viață, nebun,
Primesc o scrisoare din adolescența mea
Sfâșiată,
Picuri de sânge pe hârtia virgină,
E ceasul trei spre dimineață,

O liniște funebră învăluie orașul,
Dormi, orașul meu etern,
Am să mă culc și eu, cine se va trezi
și unde?Pagini neașteptate,

Parfumul scrisorii furate,

Atenția mea – un paratrăsnet,

Pumnalul și crinul,

Moartea șovăia înaintea  execuției, amânată ca de obicei,

Contesa sângeroasă nu mi-a spus nimic,

După o noapte de dragoste tandră, de ce?

M-ai întrebat ce-mi place din trupul tău,

Eram prea obosit să mai răspund, dar ți-am atins

Locul inimii.

@@@@@@@@@@@

Plecând, ai lăsat o treaptă,

O treaptă spre nicăieri,

Ca o voce-n pustiu,

Viața e plină de trepte,

Pe unele se dansează,

Pe altele se moare,

Pe treapta lăsată, eu

Te-am sărutat.

Toată noaptea te-am sărutat.

Treapta se apropia periculos de Lună,

Te-am strâns în brațe,

Sânii tăi se topeau pe pieptul meu,

What a man, ai șoptit,

m-am trezit lac de sudoare,

o buhă râdea dintre copaci,

iar râsul tău era al alteia.

BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu