duminică, 19 iulie 2015

Pârdalnicul amor

Pârdalnicul amor ________________ Multe-am văz”t pă bani, vezi bine, Cum tu mă vânduși pă mine, Spune domnul Șaptecoți, Acum joacă dacă poți. Ai căzut, iubita mea, Din rang nalt la paria, Din regină în albină, Apoi gâză în grădină, Eu iubesc gâze și flori, De la Domnul – sărbători, Pe la două zile,trei, O frumoasă de prin Tei, Nici tu, ea , altcineva Fărâmat-a-mi inima, Floare-a lumii, a luminii Dintre taine sibiline, Pept frumos, scrie poieme La serbări pe orice teme, Tulburat în mine, dorm și visez un iad enorm, dar trădarea nu m-ajunge, nu mă coase,nu mă-mpunge, mai bine eram buimac decât trist și tolomac, superstiții tare vechi, are lumea ochi, urechi la peire, la semn rău, să mă iau de Dumnezeu ca Iaacov, dar am eu drept să mai iert, să mai aștept? Să răspect, să nu răspect O iubire cu defect? Strig și sângelui să stea, Bem o țuică de surcea, Vinovatul nu mai simte Că-i căzu întâiul dinte, Un ecou, dar ce ecou Înălțat de calul-bou. Doar poporul muncitor Ară lumea c-un tractor, Iar tractorul da ocol, În motor avea vitriol. BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu