vineri, 24 iulie 2015

Femeile frumoase

Femeile frumoase __________________ Orice femeie este frumoasă, de la mama, de la logodnica, de la soția Eva, noi fiind bieții Adami, mereu păcăliți. Prima femeie admirată de mine A fost profa de germană. Ea m-a iubit în felul ei, adică îmi dădea note maxime, De unde și dragostea mea pentru poezia germană. Apoi, toate iubitele mele erau frumoase, Unele mai mititele, altele mai măricele, Dar, cele mai frumoase au fost doctorițele care m-au salvat de la moarte. A venit la mine o zână, era rezidentă, mi-a spus – ai să trăiești, dar ai răbdare. Am trăit, mi-a arătat că și ea avea probleme Cu ganglionii, trăia, râdea, a ajuns mare. Apoi a venit o zână la Terapie intensivă, Acolo se murea de ficat, eu eram Prometeu, Dar ea mi l-a pus la punct și m-a învățat să merg. Acum iubesc o princesse lointain, Este frumoasă și mândră ca zeița Atena. Cine va veni ,să nu fie ultima femeie frumoasă, Să nu poarte coasă. BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu