sâmbătă, 24 septembrie 2016

Noul bazar circular

Noul bazar circular Geanta circulara, de culoare neagra, accesorizata cu tinte metalice, Genti de umar, informatii detaliate dupe colț, dar si prețul prepuțului, pe linkul urmator, Geanta încăpătoare, din material uman, cu imprimeu în nuanțe de bej, gri si fuchsia, Clovnul trist, unu, doi, trei, Lumea râde, bea, doi, trei, Clovnul sângerează, Spune și face bancuri ciudate, Despre alți clovni frumoși, învinși, Lumea urlă aprobator, e-n firea lucrurilor, Unde ești , Mugur – poetrist? Dormi, ești altundeva. Palide degete bat darabana pe capacele sicrielor, Ochi albaștri plutesc în văzduh, străbat zările, Portretul necunoscutului devine emblemă, Mândria de a fi întreg, când nu mai ești aproape nimic. Un nod și un semn, e toată poezia, o rană prelungită, Trăim încet până murim, se aud nervi țârâind Precum cosașii, greierii, Minutul meu nu a venit. În capul meu se învârte o moară, Mijlocul mi-a fost lovit de o ghiulea, știu că tot ce nu doare acum este doar în afara mea. Am spus că o iubesc, m-a acuzat de multe. Cine ești? De unde? Papuci comozi, de culoare bej, cu baretute decorate cu strasuri . O, lume, ți-am smuls floarea. Mi-i de ajuns. Blocurile paralelipipipepedice par moarte, Aerul pare de piatră, este de piatră, Din crăpături se scurge sânge rece, alb, Focul luminează în somn. Pereții gâfâie, damned. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu