luni, 12 septembrie 2016

Cine sunt eu?

Cine sunt eu? Sunt cel care sunt, nu știu nici eu, dar voi știți? Lucifer assistant? No. Designer de suflete? No. Mă aclimatizez, adică dorm. Oportunitatea mea este să dorm. Mai sunt determniat să scriu, dar sunt deja terminat. Implementez ce mai pot, niscaiva vorbe. Fiecare suntem o speță. Locația noastră este în ceruri. Mai anvizajăm un poem scurt/lung, cât ne țin tentațiile. Achiesezi, stimabile? Pe ce ne focusăm acum? Dă-l încolo de feed-back. O vilă cu lac, mde, merge. Personal nu am prieteni, am amici, amari, plus restul. Singura șansă a suferinței este dispariția. Nu este niciodată târzxiu să mori pe malul mării. Nicio povară nu este repetabilă, ca și clipa. Natura nu are nicio datorie față de noi. Hait, am început să vorbesc de la catedră. Cobor și mângăi un copil blond. Sunt chiar eu. Scuze, aici vorbesc de unul singur. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu