vineri, 11 iulie 2014

Detectiv particular


Detectiv particular

 

 

Între în șoaptă – ce vei fi?

Întreabă-mă – mă vei iubi?

Logic, bacteriologic,

Între mituri și recife, hieroglife.

Putreda intelighenția,

Ne spunea tovarișci Lenin,

Spânzurat muri Esenin,

Iepuraș , te-aleargă omul,

Omule, te-aleargă Domnul,

Cavaler peste avioane,

Detectiv filând doar doamne,

Cum să ies din gând

și să-mi stau la rând

pe un colț de piatră,

lângă vechea șatră?

Meștere Nichita,

Pana-aurita,

De la unu-n sus,

Poeții s-au dus.

Călăream în zori

Iubite-surori,

Imnuri, ritmuri, Leda,

Jupiter-lebeda,

Tânără leoaică,

Spune balalaică, ce ai tu în piept?

Cât mai pot s-aștept?

Uite-mă, dar uită,

Sărutate-aș, muică,

Te mai rog, un fleac,

Îți eram eu drag?

 

BORIS MARIAN     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu