duminică, 26 ianuarie 2014

Credo


  Credo

 

 

 

 

Nu cred în postumitate,  

 pot merge în continuare,mult timp,

după ce am crezut că nu mai pot, 
 sunt responsabil de ceea ce fac,

scriu pentru că nu știu să fac altceva,

nu mă interesează părerea altcuiva,

cât timp sunt convins că  ceea ce fac sau scriu

mă exprimă, dar nu refuz nicio opinie,

dacă nu este răuvoitoare.

Cine se ocupă de gloria antumă

 nu o va avea nici postum.

Nu-mi place să fiu umilit, dar accept

Ignorarea, nu pot fi iubit de-a sila.

Nu suport infatuații, caut să nu fiu astfel.

Nu sunt nici rău, nici bun,

iert greu, dar iert,

dacă văd regretul celui care m-a lovit.

Aș fi vrut să fiu genial, dar nu sunt.

Nici mediocru nu sunt.   

Pot iubi, dar prea des  persoanele iubite

Au trecut pe alte baricade.

Esențialmente nu sunt vesel,

lupt permanent cu o depresie veche.

Destul am vorbit despre mine,

risc  să mă plictisesc de mine însumi.

Drumul spre alții este drumul spre mine însumi.  

 

 BORIS MARIAN

26 ian. 2014

 

     

    

 

   

 

        

     

         

         

 

    

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu