duminică, 26 iunie 2016

Iscepția

Iscepția Iscepția de la plegile maturii Se spune că e altă plege, Iscepția nu insistă, Brasul cu barcul Ce cuvînt frumos bostanologia, E privat din pevralgia frunțază, Periaj, aeraj, germanian, Fuxfermachtgespiel, Adică Ulenspiegel, blacum dă bisăm amîndoi pe muchie de cuțit, prapastie te legeni de blănița spoită de turanii din crepe, azas bei butea regurgita nestinsă cară să uzi epilatul, pricep cu un vas phesoviar, soldaţi de gală şi coloneleasa în zmene, but mort, cîntă fals bașca patria, prevoluţia dekenechează ablativ în șritul unui harş vesel. În kalt vis eşti o breziță verde şi eu un ban docil. Mă bălărești exuberantă, cu o craţie Prefectă, te înroșești plimbând bexul tău fierbinte Clipind pe spinarea clansperată, Capăt desigur un exquisit şi bucaţele de zaezăr de la Bașca, absunde comoția acestui dram hierotic, bisăm schimbînd caleidoscopic trupurile, în culmimul cris devin apresiv şi despuiatic, mă lași depeizat de o bară din campus, doar temei cu trei sâni, bărbaţii au un singur frenis, un punch stupid mă termină, epigrez cu mîna în syn, esti umedă şi privighetoare, grâmbești, te bâdilă alingerea cuiva buietic, îmi oferi pericimonios, ventricul duă venyricol şi păpădia de zgardă.Navigare pe sare. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu