vineri, 24 iunie 2016

Cizelare

Cizelare După multă cizelare, piatra tare, na, dispare, Protestantu-i cam fanatic, îmi e frate mai lunatic, Spun amin și-mi văd de treabă, Pentru moarte nu e grabă, Oricum vom pleca-ntr-o roabă și gravidă și oloagă. Amuletă, draga mea, mula spune că ești grea, Bicicleta de pe Marte s-a lăsat cam într-o parte, Ce să spun de Aivanhov, l-am știut în piele mov, Mam Blavatsky mă îndrumă pe o cale fără urmă, Pune osul, nu-i frumos nici călare, nici pe jos Nici nu-i nobil, Nobel niet, mă plimbam pe Internet, Vrei să ragi, mergi pe New Age, Încă nu furași destul, Codul este cam fudul, Dragoste , reverse-i stress, completează un Nou Crez, Ai furuncul, faci petiție, vine- un pâlc de la poliție. Ai un foc interior, fă-te dragă franctiror, Îți lipsește endorphina, asta este Colentina, O măslină îți trimite domnul Nae din Tahiti, Faci un flash-back, nu știi ce-i, e o ciușcă, un ardei, Vine Murphy, văr Mefisto, de la Londra pân-la Bristol, Te învață, față tristă,să visezi doar reconquiste, Nendoielnic ne așteaptă, altă viață, altă șapcă. BORIS M. MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu