luni, 20 iunie 2016

Absurd

Absurd _________ Câmp cu maci jur-împrejur, Vântul bate în amurg, Eu am părul tot mai sur, Pe sub stele ape curg. Tu eşti goală, eu alerg, Eşti nebună, eu sunt bleg, Vreau să spun ceva, încerc, Suntem singuri, nu aleg. Ne iubim că e prea larg Spaţiul, prea e androfag, Pe ocean aş fi catarg, Eşti fragilă, eu sunt fag. Astfel viaţa ne-a trecut, În contract termenu-i scurt, Cimitirul nu e mut, Deşi mort, eu nu sunt surd. ……………………………………… Sunt paznic la castelul Măriei Tale, Doamnă, Împart bilete celor Care doresc să doarmă În braţele divine ale Măriei Tale, Nu Ţi-am vorbit vreodată şi nu Ţi-am stat în cale. Sunt duhul Tău ce toarce În Tine visuri roşii, Să se desfete-n patul Tău moale, ticăloşii. N-am fost gelos, nici rece, Doar paznic eu Ţi-am fost, Cum să ridic privirea La Tine, eu, un prost? Ţi-am fost iubit odată, În secolul trecut, Acum fumez o pipă şi mint că nu Te-am vrut. BORIS MARIAN

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu