sâmbătă, 18 iunie 2016

Capotabil

Capotabil Aveam nostalgia locurilor unde am trăit, Nu o mai am, doar un parfum, un parbriz spart, Holly Golightly, where are you? Zmeie rătăcite urcă spre Rai, noi, dar noi? Cine nu a uitat ceva în cuptor? La fel și în minte. Lupii traversează râul înghețat, ce traveresează ei? Is it? Septicius Clarus, colegul meu de celulă. Colegul meu de moleculă, de atom, om. Crisip era un motan vagabond care a ajuns palton. În fond elefantul este un bichon crescut mai mare. Aseară l-am lăsat pe Sylvester cu Dumnezeul lui în fața blocului. Blocul s-a prăbușit. Boris nici nu m-a prerzentat. Am decis să nu-i telefonez, le voi pune o bombă, După ce dorm nițel. Gringo avea altă părere. Nu pleca, Harriet, nu mă părăsi, mormăia în somn. Gelozia și invidia nu constituie motive suficiente de a trăi . Nici de a muri. Noile filosofii se mișcă în direcția mântuirii. Nu putem controla cu puterea rațiunii comportamentul nostru. În rest, numai de bine. BMM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu